Pink Cherry

Nuu räcker det!

Tar bort detta för att jag och Matilda är vänner igen :P






Kommentarer
Postat av: Jadu

:O

2012-02-20 @ 15:29:03
Postat av: jennifer

du om du inte vill att någon ska lägga sig vrf skriver du på bloggen? och vet du hon var så ledsen att hon inte ville prata med dig och du hon kanske inte ens visste att jag ringde dig jag vill så gärna kalla dig hora med du är ingen så jag säger inte det och du behöver väll inte va så taskig mot matilda och skriva på internet!!!!!!!!!!!!!!!!!!! efter det här kommer du behöva kööpa vänner men ingen kommer behöva dina svarta pengar!!!

2012-02-20 @ 15:43:01
Postat av: Fan#1

Azzå gu vah taskit!♥ Jag ÄLSKAR din blogg nelly, du är faktist jätte snygg. Jag vill oxo ha en sån dära snygg tröjis<33

2012-02-20 @ 16:21:00
Postat av: Linn:)

Fyfan kom tbx vi behöver dig ! Du är stark glöm inte det ! Jag saknareey grymt mkt och den cheyen som är så dum mot dig , vetinte vad hon går miste om<3! Har hon sagt det så spela roll om det är ute på internet eller inte hon har ändå sagt det!

Pööz pözz Cn<3!

2012-02-20 @ 19:15:43

Skriv inget dumt!! ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0